Nov 30, 2019
14 Views

Origami boekrecensies

Written by

Er zijn een aantal origami-boeken beschikbaar die prachtige foto's, eenvoudig te volgen gidsen en ontwerpideeën voor al uw origami-decoraties bieden. Origami-boeken variëren van newbies origami-moeilijkheid met eenvoudige creaties tot geavanceerde en deskundige ontwerpboeken waarin wiskunde en ingewikkelde particulars worden verwerkt in de productie van origami-decoratie. Om te beslissen welk boek het beste voor u is, zijn hier mijn aanbevelingen voor welk origami-boek u moet kiezen, afhankelijk van uw vaardigheden en ervaringsniveau:

Newbie – Voor newbies is het beste origami-boek om mee te beginnen het Absolute Newbie & # 39; s Origami-boek van Nick Robinson. Als on-line artikelen of andere boeken met complexe diagrammen en verwarrende vouwlijnen je eerder hebben afgeschrikt om origami-decoraties te maken, dan is dit zeker het boek voor jou. Met kleurenfoto's en een eenvoudig driestaps-systeem leert Absolute Newbie Origami zelfs de meest amateur-makers van origamidecoratie om fantastische sculpturen en modellen te maken. Het boek kan worden gekocht bij Amazon met 20% korting op de verkoopprijs en is een goede begin voor newbies van origami.

Absoluut beginnersboek
Gemiddeld – Als u enige ervaring hebt met het maken van origami-decoraties of uzelf wilt uitdagen met een aantal lastiger ontwerpen, dan is Sierorigami: Exploring 3D Geometric Designs het boek voor u. Met sierlijke kleurenafbeeldingen op glanzende pagina's van hoge kwaliteit, heeft Decorative Origami: Exploring 3D Geometric Designs 40 projecten voor origamiliefhebbers om te maken, met gestructureerd advies om het creëren zo eenvoudig mogelijk te maken. Dit boek is het greatest te koop bij Amazon, waar het kan worden opgehaald met een besparing van meer dan 10% op de oorspronkelijke prijs.

Sierboek
Geavanceerd – Als u ervaring hebt met het maken van origami-decoraties en een paar ontwerpen wilt maken die echt indruk zullen maken op uw vrienden en familie, dan is Superior Origami: An Artist & # 39; s Information to Performances in Paper het boek voor u. Dit boek gaat verder dan eenvoudige 'how-to' origami-gidsen en onderzoekt geavanceerde technieken in origamipapier en visionaire kunst die nodig zijn om echt spectaculaire origami-decoraties te maken. Er zijn tien unieke origami-ontwerpen in het boek die nergens anders te vinden zijn, met volledige instructies, foto's en advies over geavanceerde technieken zoals nat vouwen. Dit boek kan goedkoop worden gekocht op Amazon, met een besparing van 33% op RRP.

Geavanceerd boek
Professional – Als u een meester in origami bent of een skilled in de kunst wilt worden om spectaculaire origami-decoraties te produceren, dan is Origami Design Secrets and techniques: Mathematical Strategies for a Historical Artwork het boek voor u. Origami Design Secrets and techniques is geschreven door Robert J. Lang, een van 's werelds toonaangevende origami-kunstenaars, en in het boek leert u uw eigen unieke en deskundige origami-ontwerpen en origami-sculpturen te maken. Technieken worden zeer gedetailleerd uitgelegd met behulp van enkele fantastische diagrammen, en omvatten deskundige origamimethoden zoals het combineren van uniaxiale bases, de cirkel / rivier-methode en boomtheorie. Dit deskundige origami-boek kan het goedkoopst worden gekocht bij Amazon, met een besparing van 16% op de standaardprijs.

Origami Design Secrets and techniques E book
Dus ongeacht je origami-vaardigheidsniveau, er is een boek voor jou, elk boek geeft je de informatie die je nodig hebt om een ​​aantal indrukwekkende origamidecoraties te maken voor alle gelegenheden.